POSREDOVANJE PRI ZAPOŠLJAVANJU REDOVITIH UČENIKA - UČENIČKI SERVIS

Na temelju rješenja Ministarstva  rada i socijalne skrbi KLASA:UP/I-102-02/11-02/06, URBROJ: 526-08-02/-03/4-2 od 30. rujna 2011. godine Graditeljsko-geodetska škola Osijek obavlja poslove posredovanja pri zapošljavanju isključivo svojih redovitih učenika, isključivo tijekom zimskog, proljetnog i ljetnog odmora učenika.

Dokumentacija za učlanjenje predaje se u uredu 21/p u prizemlju škole. Nepotpunu dokumentaciju nećemo zaprimati.

Članska iskaznica i ugovori izdaju se najkasnije u roku 3 dana od dana podnošenja potpune dokumentacije.

Za učlanjenje, te izradu učeničke iskaznice i ugovora potrebno je dostaviti:

  • Popunjenu pristupnicu uz presliku osobne iskaznice učenika
  • Popunjenu suglasnost roditelja uz presliku osobne iskaznice roditelja
  • Uputnicu poslodavca
  • Otvoren tekući ili žiro-račun na ime učenika (kopija strane kartice na kojoj se vide ime prezime i IBAN ili potvrda banke)
  • Dokaz o uplati članarine za učenički servis

Svu dokumentaciju zaprimamo osobno od učenika odnosno njihovim roditelja.

Ugovore izdajemo osobno učenicima ili roditeljima učenika.

Ugovore na obračun zaprimamo i račune šaljemo e-mailom, poštom ili osobnom dostavom. 

UČENIČKI SERVIS POČINJE SA ZAPRIMANJEM DOKUMENTACIJE PREMA SLJEDEĆEM RASPOREDU:

– za maturante od 26. svibnja 2025. godine (ponedjeljak)

– za sve ostale učenike od 16. lipnja 2025. godine (ponedjeljak)

 UČENIČKI SERVIS ĆE ZAPRIMATI NOVE ČLANOVE ZAKLJUČNO DO 18. SRPNJA 2025. GODINE.

UČENIČKI SERVIS RADI SA STRANKAMA OD 9:30 DO 11:30.

Skip to content