POSREDOVANJE PRI ZAPOŠLJAVANJU REDOVITIH UČENIKA - UČENIČKI SERVIS
Na temelju rješenja Ministarstva rada i socijalne skrbi KLASA:UP/I-102-02/11-02/06, URBROJ: 526-08-02/-03/4-2 od 30. rujna 2011. godine Graditeljsko-geodetska škola Osijek obavlja poslove posredovanja pri zapošljavanju isključivo svojih redovitih učenika, isključivo tijekom zimskog, proljetnog i ljetnog odmora učenika.
Dokumentacija za učlanjenje predaje se u uredu 21/p u prizemlju škole. Nepotpunu dokumentaciju nećemo zaprimati.
Članska iskaznica i ugovori izdaju se najkasnije u roku 3 dana od dana podnošenja potpune dokumentacije.
Za učlanjenje, te izradu učeničke iskaznice i ugovora potrebno je dostaviti:
- Popunjenu pristupnicu uz presliku osobne iskaznice učenika
- Popunjenu suglasnost roditelja uz presliku osobne iskaznice roditelja
- Uputnicu poslodavca
- Otvoren tekući ili žiro-račun na ime učenika (kopija strane kartice na kojoj se vide ime prezime i IBAN ili potvrda banke)
- Dokaz o uplati članarine za učenički servis
Svu dokumentaciju zaprimamo osobno od učenika odnosno njihovim roditelja.
Ugovore izdajemo osobno učenicima ili roditeljima učenika.
Ugovore na obračun zaprimamo i račune šaljemo e-mailom, poštom ili osobnom dostavom.
UČENIČKI SERVIS POČINJE SA ZAPRIMANJEM DOKUMENTACIJE PREMA SLJEDEĆEM RASPOREDU:
– za maturante od 26. svibnja 2025. godine (ponedjeljak)
– za sve ostale učenike od 16. lipnja 2025. godine (ponedjeljak)
UČENIČKI SERVIS ĆE ZAPRIMATI NOVE ČLANOVE ZAKLJUČNO DO 18. SRPNJA 2025. GODINE.
UČENIČKI SERVIS RADI SA STRANKAMA OD 9:30 DO 11:30.