preskoči na sadržaj

Graditeljsko-geodetska škola Osijek

Static HTML

Domaćinstvo u našoj školi

Graditeljsko-geodetska škola Osijek od 2019. godine sudjeluje u dvama ERASMUS+ projektima. Budući da se radi o KA2 projektima, koji uključuju suradnju, inovacije te razmjene učenika, od 20. do 25. rujna 2021. godine Graditeljsko-geodetska škola Osijek ugostila je 12 profesora i 26 učenika iz tri zemlje u sklopu projekta Strategije motivacije za poboljšanje školskih, profesionalnih i socijalnih kompetencija učenika te smanjenje učestalosti odustajanja od redovnog školovanja. Glavni koordinator projekta je Rumunjska, a uz Hrvatsku partneri su još i Španjolska i Turska.

 

Projekt traje dvije i pol godine i sastoji se od tri razmjene učenika te dviju razmjena profesora. Budući da je Hrvatska bila prva na redu nakon pandemije, koordinatorica projekta Graditeljsko-geodetske škole Osijek profesorica Mia Dodig sa svojim timom osmislila je niz aktivnosti za profesore i učenike kako bi se postigli ciljevi projekta, u ovome slučaju razvijanje učeničke motivacije i povećanje samopouzdanja tijekom nastave koristeći MPG metodu i Pygmalion efekt.

 

Učenici iz Rumunjske, Španjolske i Turske bili su smješteni u obiteljima naših petnaest učenika. Aktivnosti od 20. do 25. rujna su se održavale većinom u prostorima škole, odvojeno za profesore i učenike. Tako su profesori prvoga dana sudjelovali na dramsko-pedagoškoj radionici profesorice Stele Macakanje Baćić, u kojoj su se raznim dramskim tehnikama predstavili na svim jezicima, a pokretom i osmišljavanjem vlastitoga multikulturalnoga loga dublje upoznali i povezali. Isti su dan profesori mogli čuti detalje o hrvatskom obrazovnom sustavu u izlaganju profesorice Mije Dodig, a kasnije su za okruglim stolom razgovarali i uspoređivali vlastite obrazovne sustave. Uz vodstvo profesora Damira Rajleta profesori su čuli nešto više o fotografiji i fotografiranju u radionici naziva I can. U isto vrijeme učenici su imali zanimljivu pedagošku radionicu upoznavanja s profesoricom Amalijom Bošnjak a sa profesorom Stjepanom Rupčićem su izrađivali grafite na temu "I am the future".

 Nakon proaktivnoga prijepodneva, svi su se zajedno pod vodstvom ravnatelja Darka Pšihistala uputili u obilazak škole. Tijekom obilaska, učenici su mogli čuti o energetskoj obnovi škole te novim teniskim terenima. Nakon okrijepe i ručka zajedno smo posjetili gradsku vijećnicu gdje nas je ugostio zamjenik gradonačelnika Dragan Vulin te uz dobrodošlicu gostima ispričao zanimljivosti o gradu i okolici Osijeka i Osječko-baranjske županije.

Drugi dan, 21. rujna, profesori su slušali teorijsko predavanje profesorice Mije Dodig na temu Pygmalion efekta s primjenom u nastavi te su u radionici primijenili praktična znanja na primjerima i u diskusiji. Profesor Marijan Lukačić izložio je primjer primjene Pygmalionovog efekta u praktičnoj nastavi. Nakon pauze za kavu i čaj predavanje je nastavila profesorica Kristina Feldvari putem Zoom platforme na temu Informacijsko ponašanje pod utjecajem Gerila Marketinga na Internetu. Učenici su na radionici profesora Tomislava Tota osmislili  kroz Market Gerilla Pygmalion simbol pročelja Graditeljsko- geodetske škole, nakon pauze su izradili privjeske bojom i tekstom na temu My ideal pod vodstvom profesorice Sanje Semenčić. U popodnevnim satima smo se zajedno uputili na izlet u Kopački rit gdje smo pod stručnim vodstvom čuli o netaknutoj prirodi nacionalnog parka te vidjeli mnoštvo zaštićenih ptica.

Treći dan, 22. rujna, bio je rezerviran za pedagoško psihološke radionice i predavanja pod vodstvom stručnih suradnica Marine Matić Tandarić i Tee Tadić. Profesori i učenici upoznali su se s projektivnim tehnikama i njihovom primjenom u nastavi. Nakon pauze učenici su u radionici Me in my mirror and in my friends mirror pod vodstvom profesorice Mije Dodig prepoznali međusobne pozitivne stavove i mišljenja jedni o drugima. Zadnja radionica trećeg dana je bila s profesoricom Amalijom Bošnjak Polyglot Dictionary gdje su učenici zajedno izradili i prezentirali poliglotski rječnik.

Poslijepodne slijedio je obilazak Tvrđe, gdje nas je dočekao vodič Ivor te stručno poveo u obilazak grada, od Tvrđe preko Europske avenije do centra grada.

Četvrti dan 23. rujna profesori su slušali stručno predavanje kolegice Dorotee Markasović na temu Integrating guerilla marketing and pygmalion effect, a kasnije su sudjelovali u radionici istog naziva. Učenici su sudjelovali u nastavi s učenicima naše škole, tema je bila Raising self esteem a zadatak je bio osmisliti logo super heroja, nacrtati ga na knauf ploči i od keramičkih pločica složiti mozaik heroja. Učenici su bili podijeljeni u grupe. Radionicu je vodio profesor Marijan Lukačić.

 Večer je bila rezervirana za zajedničko druženje u poznatom restoranu Sporthouse.

Posljednji dan radionica, 24. rujna, nakon učeničkih i profesorskih radionica Funny and animated stories to raise self-esteem pod vodstvom profesorice Margarete Trconić, zanimljivog predavanja o hrvatskoj tradiciji i običajima pedagoginje Lidije Brod, te finalnog analiziranja fotografija i videa pod mentorstvom profesora  Damira Rajleta, okupili su se timovi iz svih zemalja u holu škole gdje su mogli vidjeti izložbu zajedničkih radova u holu škole.

Svi skupa, profesori, stručna služba škole, učenici, gosti i roditelji, prisustvovali su prigodnoj završnoj svečanosti dodjele certifikata. Druženje je potrajalo do kasnih popodnevnih sati uz tradicionalne ritmove svih zemalja partnera. Ovim bismo putem htjeli zahvaliti GPP-u koji svake godine  polaznicima naše Zimske kreativne škole omogućava besplatan gradski prijevoz, a ta se suradnja ove godine nastavila i kroz Erasmus+ projekt.


Mobilnost u Portugalu

Graditeljsko-geodetska škola Osijek je sudjelovala u projektu ICT Education in Europe - Innovative Digital Classes, Project nº: 2019-1-TR01-KA229-076957_5 koji se održao u Aveiru, Portugalu,  od 6. do 9. rujna. 2021. godine.

Nastavnici Slađana Pandžić, Stjepan Rupčić, Marina Matić Tandarić te tajnica Ines Šitum Kulić su tijekom navedenoga perioda detaljno upoznati sa upotrebom digitalnih alata u nastavi i načinom svakodnevnoga funkcioniranja u srednjoj školi Escola Profissional de Aveiro u Aveiru, Portugalu.  U nastavku je detaljniji plan puta:

U ponedjeljak, 6.9. 2021., u svečanim prostorijama škole Escola Profissional de Aveiro se predstavila Andreia Baptista te uputila u program rada kroz naredni tjedan. Nakon toga, upoznati smo sa načinom rada u AEVI, platformi koja je namijenjena praćenju emocionalnim, socijalnih i obrazovnih potreba učenika u redovnom, individualiziranom i prilagođenom programu.  Sudionici su upoznati sa sastavnicama i načinom organizacije strukovnoga obrazovanja u Portugalu. Sudionici su zatim upoznati sa PACOM, školskim portalom koji je namijenjen za učenike s teškoćama u razvojnoj, emocionalnoj i socijalnoj sferi i EPA modelom integracije učenika u riziku.

Nastavnici su zatim upućeni na Walking tour gdje su upoznati sa znamenitostima Aveira.

U utorak, 7.9.2021., sudionici su upoznati sa prostorijama, odjelima, nastavnicima, stručnom službom, tajništvom i ravnateljstvom škole Escola Profissional de Aveiro. Nakon obilaska i predstavljanja, sudionici su imali mogućnost postaviti pitanja i usporediti njihov način organizacije sa vlastitim.

Fernando Mesquita, nastavnik, je zatim održao predavanje na temu ICT Education in Europe - Innovative Digital Classes u kojem je upoznao nastavnike sa digitalnim alatima i primjenom istih u njegovoj svakodnevnoj praksi. Sudionici su zatim podijelili svoja iskustva u nastavi i primjeni određenih alata.

Tokom kasnijeg poslijepodneva, sudionici su posjetili Underground Museum (Sangalhos).

U srijedu, 8.9.2021.  Fernando Mesquita, nastavnik, je održao predavanje na temu ICT Education in Europe - Innovative Digital Classes te detaljnije analizirao prednosti upotrebe određenih alata, poput OneNote, Sway. Osim toga, svaki od sudionika je predstavio platforme koje se primarno koriste u njihovim školama u Italiji, Turskoj i Rumunjskoj. Sudionici Graditeljsko geodetske škole su predstavili način rada u Microsoft Teamsima i ukazali na alate koji su oni primjenjivali tijekom online nastave.

Tokom kasnijeg poslijednova sudionici su posjetili lokalne plaže u Costa Novi.

U četvrtak, 9.9.2021.  Fernando Mesquita, nastavnik, je u sklopu teme ICT Education in Europe - Innovative Digital Classes, održao radionice u kojem su sudionici izlagali na temu odabranih alata te ukazali na način primjene istih u vlastitoj učionici. Sudionici su zatim vježbali primjenu alata na vlastitim računalima te kreirali zadatke koristeći digitalne alate.

Tokom kasnijeg poslijepodneva sudionici su imali organiziranu vožnju brodom kanalima Aveira, a zatim je organizirana zajednička večera sudionika i organizatora projekta.

U petak, 10.9.2021., Fernando Mesquita i Ana Ribeiro su održali predavanje na temu ICT Education in Europe - Innovative Digital Classes u kojem su saželi najvažnije informacije o primjeni digitalnih alata. Sudionici su nakon toga u skupinama izlagali o odabranim digitalnim alatima, njihovoj mogućoj primjeni, prednostima i nedostacima upotrebe određenih alata.

Naposljetku, sudionici su evaluirali predavanja te se ukratko dogovorili o nastavku projekta i sljedećim aktivnostima.

U subotu, 11.9.2021., sudionici projekta su se zaputili prema Portu gdje su u poslijepodnevnim satima imali let za povratak u Budimpeštu, a zatim organiziranim prijevozom u Osijek.

 

 


 

Erasmus aktivnosti: ožujak, travanj, svibanj

Profesori, suradnici i učenici, članovi Erasmus tima naše škole su odradili aktivnosti vezane za Erasmus K2 projekt Motivating the learning engine to increase student's school, professional and social success and reduce absenteeism
(2019-1-RO01-KA229-063851_5) 

Aktivnosti :

  1. Social and economic agents and the school, Tea Tadić, psiholog

  2. Using tehnology in lesson, Margareta Trconić, profesor

  3. What can I do with what I learn, Marijan Lukačić, profesor

  4. Theory, man, nature, Stjepan Rupčić, profesor

  5. Using application in class, Mia Dodig, profesor

  6. I learn I choose, Mia Dodig, profesor

  7. Outdoor activity with children,Margareta Trconić, profesor

Sve aktivnosti vidljive su na stranici škole, Facebook stranici škole i Instagramu škole.


Online meeting Erasmus + Motivation of learning-engine for school, professional and s

U petak 22. veljače 2021. godine smo sudjelovali na sastanku u živo putem eTwinning platforme sa ostalim partnerima projekta Motivation of learning-engine for school, professional and social success of students. Učenice Ena Čorluka i Ana Vrabec su predstavile Dan domovinske zahvalnosti koji obilježavamo 5. kolovoza a učenik Timon Blaž Zečević je napravio origami "Crveni fićo", simbol pobjede.

 


Motivating student's school succes

Strategije motivacije za poboljšanje školskih, profesionalnih i socijalnih kompetencija učenika te smanjenje učestalosti odustajanja od redovnog školovanja

Ovih dana profesori i učenici naše škole su pripremali aktivnosti vezane za projekt. Pošto je situacija  s Covid 19 virusom i dalje aktualna, mnoštvo aktivnosti smo odradili online. Predstavljamo neke od aktivnosti:

  1. Grafiti
  2. PMG metoda aktivnost
  3. PMG prezentacija
  4. Pigmalion effect
  5. Motivacija za učenje kroz umjetnost
  6. 10 virtualnih fotografija –motivacija
  7. Prezentacija škole (učenici)
  8. Okrugli stol (motivacija)
  9. Pigmalion metoda (učenici)
  10. Grafiti/crteži „Moj ideal“
  11. Rječnik
  12. Radionica : Ja u svom ogledalu i ogledalu prijatelja

Učenici : Josip Mayer 3D, Bruno Bušić 3D, Marco Padovan 3D, Adrijan Đukić 1A2, Anamarija Perić 1A2, Klara Sudar 1A2, Lejla Imeri 1a2, Marta Grbeša 1a2, Josipa Ozanjak 1A2, Matija Eklić 1A1, Timon Blaž Zečević, 3A2, Filip Ćirić 3A2, Noah Bizacki 3B, Ivan Branković 3B, Tibor Kopacsi Kettos 3A2, 1D razred (keramičari)

Profesori : Ksenija Kralj, Stjepan Rupčić, Marijan Lukačić, Mia Dodig


ERASMUS+: Poticanje poduzetničkih vještina kod učenika s posebnim potrebama

Graditeljsko-geodetska škola Osijek od 2019. godine sudjeluje u dvama ERASMUS+ projektima. Budući da se radi o KA2 projektima, koji uključuju suradnje, inovacije te razmjene učenika, od 6. do 10. siječnja 2020. godine Graditeljsko-geodetska škola Osijek ugostila je 10 stranih profesora i 15 učenika u sklopu projekta Poticanje poduzetničkih vještina kod učenika s posebnim potrebama. Glavni koordinator projekta je Turska, a uz Hrvatsku partneri su još i Portugal, Rumunjska te dvije lokacije iz Italije; Lanciano i Lipari. 

Projekt traje dvije godine i sastoji se od 4 razmjene učenika te dviju razmjena profesora. Budući da je Hrvatska bila prva na redu, koordinatorica projekta Graditeljsko-geodetske škole Osijek profesorica Amalija Bošnjak sa svojim timom osmislila je niz aktivnosti za profesore i učenike kako bi se postigli ciljevi projekta, u ovome slučaju learning by doing i project learning. 

Prvi dan boravka bio je osmišljen kao team buliding te se cijela skupina uputila  prvo u obilazak Tvrđe uz vodiča, a nakon toga i u obilazak Kopačkoga rita uz ručak u Didinom konaku. Važno je naglasiti da su strani učenici bili smješteni u obiteljima naših 12 učenika, zbog čega je bilo važno da se svi međusobno upoznaju i opuste.

Od 7. do 9. siječnja aktivnosti su se održavale većinom u prostorima škole, odvojeno za profesore i učenike. Tako su učenici prvoga dana sudjelovali na dramsko-pedagoškoj radionici kod profesorice Stele Macakanje Baćić, u kojoj su se raznim dramskim tehnikama predstavili na svim jezicima, a pokretom i osmišljavanjem vlastitoga multikulturalnoga loga dublje upoznali i povezali. Isti su dan profesori prezentirali svoje odgojno-obrazovne sustave te pod vodstvom pedagoginje Lidije Brod radili na definiranju jednog od osnovnih pojmova projekta, SEN učenika. Nakon proaktivnoga prijepodneva, svi su se zajedno uputili u obilazak našeg partnera, Građevinskoga i arhitektonskoga fakulteta Osijek, gdje ih je dočekao Ivan Kraus te u ugodnom ozračju fakulteta informirao o samoj zgradi, programima i načinu rada fakulteta, nakon čega su učenici sve do kasnih poslijepodnevnih sati ostali na, sad već dobro poznatim radionicama Zimske kreativne škole, Zgradotresu i Mostovima od špageta koje je vodio Filip Anić. 

Drugi dan, 8. siječnja, profesori su razmijenili iskustva o volontiranju u vlastitim školama i lokalnim zajednicama. Tu su osim djelatnika Graditeljsko-geodetske škole Osijek, vlastita iskustva došli podijeliti suradnici - volonteri Zimske kreativne škole, kuhar Hotela Osijek Tomica Đukić, omiljeni kuhar naših polaznika, arhitektica Dina Stober, voditeljica radionice Sunčana strana ulice, te naše drage suradnice Irena  Mikulić iz PRONI centra i Jelena Kamenko Mayer iz Volonterskoga centra Osijek. Ugodnim se dijalogom došlo do zaključka da se u svim zemljama radi na promicanju volontiranja, a kao krovnu ideju volonterskoga rada Graditeljsko-geodetske škole Osijek predstavljena je Zimska kreativna škola Graditelji, koja je već postala jednim od osječkih brendova. U skladu s tim, učenici su proveli dan na radionicama 3D design i Interior design koje je vodila profesorica Ivana Mlinarić te na radionici My room, my freedom koju je vodila profesorica Valentina Slabinac. U popodnevnim su se satima profesori uputili prema Centru za autizam kako bi promotrili trenutno najsuvremeniji pristup SEN učenicima, kako u Osijeku tako i u okolici.U večernjim se satima uživalo u Zumba ritmovima u koje je sve povela profesorica Slađana Pandžić.

Posljednji dan radionica, 9. siječnja, okupili su se timovi iz svih zemalja i zajednički prikupljenim iskustvima osmislili te načinili nacrt vlastite Zimske kreativne škole, a sve je na kraju predstavljeno postavljenom izložbom u holu škole.

Posljednji su dan svi zajedno posjetili Vukovar. U Muzej Vučedolske kulture susreli su se s izradom čizmica od filca koje su ukrašavali motivima stare kulture te ih ponijeli sa sobom kao suvenir. Nakon šetnje uz Dunav, vratili su se u Osijek te svi skupa, profesori, stručna služba škole, učenici, gosti i roditelji, održali prigodnu završnu ceremoniju dodjele certifikata. Druženje je potrajalo do kasnih popodnevnih sati uz tradicionalne ritmove svih zemalja partnera. Ovim bismo se putem htjeli zahvaliti GPP-u koji svake godine  polaznicima naše Zimske kreativne škole omogućava besplatan gradski prijevoz, a ta se suradnja ove godine nastavila i kroz Erasmus projekt. 

  

                   

                               

 

ERASMUS+ PROJEKT - Motivating student's school succes

Graditeljsko-geodetska škola od ove godine sudjeluje u Erasmus+ projektu "Strategije motivacije za poboljšanje školskih, profesionalnih i socijalnih kompetencija učenika te smanjenje učestalosti odustajanja od redovnog školovanja".

Projekt će se odvijati tijekom dvije godine i uključiti će 120 učenika i nastavnika škola partnera iz Rumunjske ( https://www.facebook.com/ScoalaGimazialaProfUnivDrIonStoiaCaldararuJudArges/ ), Španjolske ( https://www.facebook.com/iesjaumei/ ) i Turske ( https://www.facebook.com/gimhatt/).

Tijekom listopada i studenog 2019. godine u školi je održan niz sastanaka na kojima su predstavljeni ciljevi projekta. Na sastancima su sudjelovali nastavnici i učenici te roditelji učenika sudionika projekta.

   

 


Kalendar
« Kolovoz 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2010.

Ukupno: 1356429
Ovaj mjesec: 9024
E - dnevnik

Postani student

INFO TOČKA

CMS za škole logo
Graditeljsko-geodetska škola Osijek / Drinska 16a, HR-31000 Osijek / ss-graditeljsko-geodetska-os.skole.hr / ured@ss-graditeljsko-geodetska-os.skole.hr
preskoči na navigaciju